Pàgines

dilluns, 5 d’octubre del 2015

JA TENIM DELEGATS I SUBDELEGADES DE CLASSE!!

A partir de 2n a cada classe hi ha dos delegats. Dedicam una sessió de Projecte d'aula a escollir-los. També treballarem les matemàtiques i llengua catalana.

He rebut aquest mail, Què és?, avam anam a llegir-ho!!

És una  CONVOCATÒRIA PEL CONSELL DE DELEGATS però... ningú coneix el que és una convocatòria, ni el consell de delegats.

Començam amb una conversa:
 
Susi: Què vol dir açò de "Convocatòria Consell de Delegats"?

Marta: és es puesto on fan ses agendes
Alex: a la classe hi haurà un o dos delegats
Susi: i què són delegats?

Paola: fan feina en equip?
Paris : votarem i sotiran es delegats i es que surti més vegades serà es delegat

La mestra segueix llegint la convocatòria...

Quin embolic! Què trobau si convidam als companys de 3r i ens ho expliquen?

 

 En PAU PONS i en MARC PONS ens expliquen molt bé què són els DELEGATS i quina és la seva tasca. Ens van contestant les nostres preguntes i dubtes.

També estudiem la convocatòria.



 
ALE IDÒ, ARA ENS TOCA TRIAR ELS NOSTRES DELEGATS I SUBDELEGATS!! QUINA EMOCIÓ!!!


  1. Primer dediquem un minutet a pensar si m´agradaria ser delegat, si ho feria bé...
  2. Déspres cada fillet/a diu si li agradaria ser-ho i perquè.
  3. Escrivim el nom a la pissarra dels fillets i filletes que es presenten voluntaris.
  4. Cada alumne escriu en un paper els dos noms dels companys que creu que ho ferien millor. Votam.

     

  5. Els encarregats fan el recompte de vots. Quina emoció! Hem tingut que desempetar!!
     
     I..... ja tenim DELEGATS I SUBDELEGATS!!! En Dorian i en Martí són els delegats i n'Aura i na Marta les subdelegades!!



     I... arriba el dia de la primera reunió!!!. En Dorian i en Martí van a la reunió amb els delegats de totes les classes de l´escola. Apunten molt bé allò que han xerrat i després ens ho expliquen.
     MOOOOOOLT BÉ AL.LOTS!!!

1 comentari:

  1. Estic que no m'ho crec!! He de rebobinar per recordar una mica que ferien els meus fills a aquesta edat
    i sempre trob que ells eren més petits… O no m'explicaven el què ,o jo no tinc el temps que tinc ara d'escoltar…
    Trob que ara van molt més endavant!!

    ResponElimina